Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
renk paketlerini önerir misiniz ? Bence Lee Sin karakterinin Chroma Pack'ini dene çünkü çok havalı ayrıca Zac'inkinide deneyebilirsin çok şeker bir skin :D Bol pts'ler !
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
6300 İP Hero önerirmisiniz ? En sevdiğin lanenin oyuncusunu al yada az daha biriktir 7800 yap geleceğe yatırım yapıp yeni çıkan heroları oyna dene bak şöyle yaparsanda olur mesela 7800 den kısa bi süre sonra 6300 kadar bi ip ye düşüyor çok rahat alırsın sanada artar ayrıca güzel bi fırsatın olur.Bol pts'ler !
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
BU ÜRÜN ŞU AN İÇİN MEVCUT DEĞİL -RP- Kardeş bendede aynısı oldu ne yazık ki pts ile RP alım olayı bitmiş tükenmiş ne yazık ki çok fazla almışlar ondan sanırım :D yada birkaç tane kalmış bu site iyi bir site biran önce koyarlar tekrar bu üründen mevcut olmasa bile şuan.Çünkü çok gözde bir ürün..Bol pts'ler !
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
PTS İLE RP ALMA Çünkü bu gün RP alımları tükenmiş üzgünüm ne zaman yenilenir bilmiyoruz ama bu site güvenilir bir site birkaç günde yeniden gelir.Bol pts'ler !
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
lb mi kata mı beyler Kardeş uğraşırım ve milletle oyun oynamayı seviyorum diyorsan le blancı tercih ederim ama eğer sadece oynayabilmek istiyosan kata al bu arada guide gibi olaylarını netten araştırabilirsin benim tercihim katarina olur çünkü lb nerflendi :D
759 pts = 2.500 nakit tıkladım mesaj gelir felan dedi gelmedi pts boşamı gitti İlk olarak telefon numaranı doğrulaman gerekiyor puan kazana tıklayıp en yüksek pts yi sağ taraftan seçip diğer kısmına tıklarsan oda oyun şefin önerisi felan onların yanında direk çıkıcak zaten 35 pts getiriyor bi oyunun parasını sipariş ettikten sonra para ödediysen direk telefonuna mesaj teslimatı eğer ödemediysen pts ile aldıysan 2 gün bekleme süresinden sonra geliyor tabi lolde rp çekerken öyle ama wolfteamda nakit kodu varmı bilmiyorum iyi pts harcamalar :D
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
SİZCE EN İYİ MOD HANGİSİ Şöyle bi mod var.Adı: Red Power bu mod varya kardeşim.Yaklaşık 500 tane mod yapımcısının yapamıyacağı bir mod birleşip.O derece 1. si enerjiyi bilen bilir.Enerji her modda var.2.si Build Craft İndustrial Craft ve Red Power bu 3 minecraftı resmen yeniden yazıyor.1.REDSTONE 2. İTEMLERİ İLETME 3. ENERJİ YARATMA inanamazsın yok böyle bir mod gerçekten çok güzel Şu 3 modu not al Build Craft---İndustrial Craft---Red Power
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
Avcı Jinx alcam 125 rp eksik nasıl temin edebilirim? Bu site çok güzel bir site.Pts Kazan felan her türlü öğrenip pts puanı kazanıp 800 pts kazandıktan sonra 400 rp alabilirsin 3 gün bekleme süresiyle onayladığın telefon numarasına sms olarak gelicek artık nasıl ptc alıcağınında birazını söyleyeyim. Oyunlara üye ol exp kazan :D güzel olur level atlarsın oyun görevlerini yapıp fotolarını çekip at en fazla 3-4-5 gün bazı oyunlarla çok ilgilenirmiyor 10 gün bile sürebilir ama çok güzel bir site forumda benim gibi cevap verip güzel cevaplar verirsen 5 pts kazanıyorsun bazı görevleri yapıpta pts kazanabiliyosun bu arada görevden kastım oyun görevi değil site görevi iyi pts kasmalar veya avcı jinx almalar veya rp satın almalar :D (tabi kendin rp kasmaya karar verdiysen o ayrı)
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
Counter hero nedir? Açıklayınız Counter teknik olarak şu anlama gelir.Savunma yaparak saldırmak.Ama lolde bu şu anlama gelir.Bazı karakterler bazı karakterlerin zayıf yönlerini yakalayıp ordan vuruyor.Her türlü olan bu olaya counter karakter deriz mesela bi karakter tank öldüremiyolar,ama vayne ile yasuo gelip zırh delme ile onun zayıf yanını bulabiliyor.Birde counter hareket var oda karşılıklı hareket sıçra atma gibi veya counter attack var.Örneğin o sana bi skill attı o skill gelmek üzereyken dodge atıp yani ondan reflexle kaçıp saldırıyı yapan kişiye vurursan veya hasar verirsen counter attack oluyor.Hepsi bukadar :D
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
lolde en gıcık on şampiyon sizce kimdir Singed'tir tabi 3. olarak 1. tabikde teemo 2 lbe blanc
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
Happy Wheels oyununu 100 üzerinden kaç verirsiniz ? Ben 78 veririm açıkcası H.W hiç yenilik yapmıyor serverinde ...
Gamekit_Bio04
Gamekit_Bio04 wrote on game forum
Hiç sönmeyen bloğun adı nedir ? Nerden Bulurum ? Netherda bulabirsin portal açıp yada cehennem taşı creatveden alabilirsin