Hello!
I'm Xandy, a small youtuber with 15k subscribers, I make CSGO videos and site videos. If you are interested you can search "XandyGamer" on youtube. (btw I'm Brazillian, so you may not understand my videos xD)... Thanks, have a nice day!
  • jubileu

    jubileu como chega no level 7

    09.01.2020, 20:56
  • Wayne 14.11.2019, 01:03
  • João

    João ei mano tu pode me ajudar a pega level 12 ow 15 ? como faz

    12.11.2019, 03:07
  • juhh

    juhh haha you wach porn

    03.11.2019, 06:57
  • Andre

    Andre Xandy pode me ajudar ganhei um giveway gift card da steam random fui colocar o codigo deu ivalido oq eu faco?

    02.11.2019, 21:05
  • Jorge

    Jorge pls hurry up dude I want to play gta5 with you and my buds

    29.10.2019, 14:33
  • NAK

    NAK pls accept

    26.10.2019, 13:04
  • m.kesicioglu2009 19.10.2019, 10:42
  • Vinicios

    Vinicios salvee xandy!!!!, vc é muito foda cara sucesso pra você!!

    18.10.2019, 20:00
  • maddnessgamin

    maddnessgamin yo ur channel is so good im pretty much addicted XD

    13.10.2019, 09:53
  • jackroberts746 09.10.2019, 13:11
  • Użytkownik usunięty

    Użytkownik usunięty Salve Xandy sou seu fã, foi uma surpresa te encontrar aqui no gamekit kkk assisto todas as lives. Sucesso para você tmj

    07.09.2019, 19:14
  • ray

    ray can i have points if i subsribe to your channel and tell my friends to subsribe pls i need them thx

    13.08.2019, 06:59