Aylık sıralamada en iyi olabilmeyi 9 998 907 pts ile kaçırıyorsun :/ ahsdjagdkalhdlasd admalra bakya biz 1 ayda 2000 pts zarzor kasalım 15 rozet alalım oyun oynayalım hayvan gibi onlar rozet bile aldamdan 28 bin pts 10 milyon pts kassınalr iimiş .
  • kutup31

    kutup31 awp alıcam lutfen ya

    03.03.2017, 20:16
  • kutup31

    kutup31 yaw nasıl kascaz bana 500 pts lazım

    03.03.2017, 20:16
  • Serhat720

    Serhat720 gençler biri dio sana pts bağışlayacam nasıl olcak

    26.09.2015, 11:36
  • FastProo

    FastProo beyler az pts lazım lütfen

    23.09.2015, 21:41
  • YigitvUnlu

    YigitvUnlu 10.000 pts zamanım olsa kasarım dostum o kasan insan bütün gün evden çıkmadan gamekitle ilgilendi ben arada sırada giriyorum 1-2 bişeye bakip çıkıyorum bu arada 10 milyon kasan insan yok ben ticket atım hata olduğunu en yakın Zaman'da düzeltileceğini söylediler zatende düzelttiler yani şuan sadece 28.000 pts kasan var onun da Nasıl yaptığını çok iyi biliyorum ama işsiz olmak lazim her dikkat başında durmak lazım bende işsiz birisi değişim üniversite sondaydım gamkiti birakmadan önce bir şansli kişiye oyunsuz 3-4 günde 3-4 bin pts Nasıl kasılır anlatıcam

    20.09.2015, 11:54
  • Mahsun

    Mahsun dostum 4k pts bende kasyorum oyunlarla 28k pts sen kasbiliyonmu yaada 10 mil. pts onu söle de anliyim seni.

    20.09.2015, 10:19
  • YigitvUnlu

    YigitvUnlu Sadece 7 günde 4.000 pts kazandım ve şuana kadar 1 kez olsun kredi kartı veya herhangi bir alişveriş yapmadım cebimden 1 tl bile vermedim boşuna kredi kartı veriyorlar demenize gerek yok veren varmı tabikide vardir ama vermeyen %90

    20.09.2015, 03:24
  • Seer

    Seer 10 milyon pts varsa bile hile türü bunu zaten kullanamaz, yani kazanılan ptsnin nereden geldiği yazmakta bu incelenir zaten. Bu kişiyi de gereken yerlere ilettim ben.

    12.09.2015, 14:42
  • Mahsun

    Mahsun sayın oyun ılımlayıcsı sizde bilyosunizki bu site parasız pts kasma sitesi bi nevi szin o deiklerinizin 2k 3k lar hep paralı kredi akrtlı anketler en fala 100 pts yani bu adalr sırf pts içi kredikartı mı kulanıyo ve 10 milyon pts ?

    12.09.2015, 14:21
  • Seer

    Seer Tek pts kasma yöntemi oyun değil biliyorsunuz değil mi, bak sponsorlardan bile kasılıyor, orada bazı sponsorlar var 2k 3k veriyor, hatta alışveriş yaptığında ona göre pts bile kazanıyorsunuz. Bu yöntemleri gözden geçirdiniz mi?

    12.09.2015, 13:12